Adults

La pràctica dels llenguatges escènics possibilita el desenvolupament de la capacitat de comunicar-nos i desvetlla la nostra actitud creadora. La formació per a adults està orientada a desenvolupar les sensibilitats artístiques en totes aquelles persones que se senten atretes pels valors que imprimeixen les arts escèniques.

L’alumnat pot aconseguir una formació “a mida” gràcies a les diferents matèries, nivells i horaris que s’ofereixen. Es pot escollir fer un sol curs o bé sumar-ne varis. Des del centre es pot orientar a l’alumnat a escollir allò que més convingui segons les seves possibilitats, nivell i objectius. Al llarg del curs anirem programant cursos intensius per enriquir i complementar la vostra formació.

Interpretació

Especialitats